Jaunumu abonēšana:

Lai saņemtu JSPA jaunumus savā e-pastā, ievadiet savu e-pasta adresi.

Projekti programmā

Projekti ir ļoti dažādi.

Projektam parasti ir noteikts mērķis.

Tas nozīmē, ka projekta dalībnieki kopā dara darbu,

lai kaut ko panāktu.

Lai  mērķi sasniegtu, projektam vajag naudu.

Tāpēc jāraksta projekta pieteikums.

Projektus raksta pēc noteiktām prasībām un noteikumiem.

Šīs prasības sauc par vadlīnijām.

Ar tām Tev noteikti jāiepazīstas pirms projekta rakstīšanas.

 

Projektus var atnest un iesniegt aģentūrā.

Tos var arī nosūtīt pa pastu.

Aģentūras adrese ir:

Teātra iela 3,

Rīga, LV-1050.

 

Atceries!

Ja Tev rodas jautājumi, kā rakstīt projektu,

Tu vari nākt uz aģentūru vai zvanīt uz tālruni 67358065.

Tu vari rakstīt uz e-pastu info@jaunatne.gov.lv.

Mēs Tev noteikti palīdzēsim!

EuroDesk

Eiropas Dienasgrāmata

Eiropas Jaunatnes portāls

European Commision

SALTO-YOUTH

Āzijas un Eiropas fonds

Youth Training

Young people building Europe

Eiropas Savienības Māja

Eiropas Savienības portāls

Informacija par Eiropas Savienību

Europass

Informācijas portāls par un ap jauniešiem

Liepājas Jaunatnes centrs

Jaunatnes informācijas tīkls Bauskas un Aizkraukles rajona jauniešiem

Latvijas Pilsoniska alianse

Latvijas Studentu vortāls

Jauniešu kultūras portāls HC.LV

Teātra iela 3, Rīga, LV-1050
Tālrunis: +371 67358065
Fakss: +371 67358060
E-pasts: info@jaunatne.gov.lv         
web izstrāde, interneta veikalu izstrāde un seo web hostings, .net hostings, serveru noma