Jaunumu abonēšana:

Lai saņemtu JSPA jaunumus savā e-pastā, ievadiet savu e-pasta adresi.

Par mums

Valsts aģentūra "Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra" ir

valsts iestāde.

Aģentūru pārrauga Bērnu un ģimenes lietu ministrija.

 

Ko dara aģentūra?

Aģentūra strādā, lai  jaunieši būtu aktīvi:

piedalītos projektos, strādātu brīvprātīgo darbu

un daudz ko no jauna iemācītos.

 

Aģentūra palīdz jauniešiem

piedalīties dažādās programmās un projektos:

konsultē par projektu rakstīšanu un atbalsta tos.

Aģentūra veicina pieredzes apmaiņu starp jauniešiem.

 

Aģentūrā jaunieši var uzzināt

interesantu un noderīgu informāciju par viņu iespējām Eiropā.

 


Neformālās izglītības programma

Aģentūrā ir neformālās izglītības programma.

Neformālā izglītība ir īpaša.

To neiegūst skolā. To nemāca skolotāji.

Tu mācies to, kas Tevi interesē un to, ko Tev vajag zināt. 

 

Programmas nosaukums ir „Jaunatne darbībā”.

Programmas „Jaunatne darbībā” galvenais mēŗkis ir

veicināt jauniešu sabiedrisko aktivitāti.

Šajā programmā var piedalīties 13 līdz 30 gadus veci jaunieši.

Programmā jaunieši paši  veido projektus.

Tā jaunieši iegūst jaunas zināšanas un pieredzi.

 

Programmā piedalās jaunieši no dažādām valstīm.

Jaunieši iepazītas un mācās viens no otra,

uzzina daudz jauna par citām valstīm.

Tas palīdz labāk saprasties un cienīt vienam otru.

Eiropas Dienasgrāmata

EuroDesk

Eiropas Jaunatnes portāls

European Commision

SALTO-YOUTH

Āzijas un Eiropas fonds

Youth Training

Young people building Europe

Eiropas Savienības Māja

Eiropas Savienības portāls

Informacija par Eiropas Savienību

Europass

Informācijas portāls par un ap jauniešiem

Liepājas Jaunatnes centrs

Jaunatnes informācijas tīkls Bauskas un Aizkraukles rajona jauniešiem

Latvijas Pilsoniska alianse

Latvijas Studentu vortāls

Jauniešu kultūras portāls HC.LV

Teātra iela 3, Rīga, LV-1050
Tālrunis: +371 67358065
Fakss: +371 67358060
E-pasts: info@jaunatne.gov.lv         
web izstrāde, interneta veikalu izstrāde un seo web hostings, .net hostings, serveru noma