Valsts aģentūra "Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra"
ir valsts iestāde.

Aģentūru pārrauga Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrija.
Ko dara aģentūra?
Aģentūra strādā, lai jaunieši būtu aktīvi:
piedalītos projektos, strādātu brīvprātīgo darbuun iemācītos daudz ko jaunu.
Aģentūra palīdz jauniešiem
piedalīties dažādās programmās un projektos:
konsultē par projektu rakstīšanu un atbalsta tos.
Aģentūra veicina pieredzes apmaiņu starp jauniešiem.
Aģentūrā jaunieši var uzzināt
interesantu un noderīgu informāciju par viņu iespējām Eiropā.
Neformālās izglītības programma
Aģentūrā ir neformālās izglītības programma.
Neformālā izglītība ir īpaša.
To neiegūst skolā. To nemāca skolotāji.
Tu mācies to, kas Tevi interesē un to, ko Tev vajag zināt.
Programmas nosaukums ir „Jaunatne darbībā”.
Programmas „Jaunatne darbībā” galvenais mēŗkis ir
veicināt jauniešu sabiedrisko aktivitāti.
Šajā programmā var piedalīties 13 līdz 30 gadus veci jaunieši.
Programmā jaunieši paši veido projektus.
Tā jaunieši iegūst jaunas zināšanas un pieredzi.
Programmā piedalās jaunieši no dažādām valstīm.
Jaunieši iepazītas un mācās viens no otra,
uzzina daudz jauna par citām valstīm.
Tas palīdz labāk saprasties un cienīt vienam otru.





